Tante strikk / Knit for nephew

lørdag 11. april 2015



BABYSETT
Rett før jeg var i ferd med å gi opp håpet om at min storebror skulle ta i et tak for slekta og gi meg min etterlengtede tantetittel, fikk jeg en tekstmelding. Ingen beskjed, ingen ord bare et kornete, sort og hvitt bilde av en 8 uker liten spire. Så stod jeg der da, på bussholdeplassen, i regnet, på vei til jobb en tidlig morgen og gråt.

Min lille nevø kommer i sommer, da kan han kle seg i verdens minste (?) Pocket Playsuit fra ministrikk.no og en egenkomponert liten kardigan med tilhørende lue i den mykeste alpakka/silke.

Størrelse - 0-3 mnd / Garn -
Baby Alpakka Silk fra Drops / Lille Lerke fra Dale Garn

BABY SET
Just before I was about to give up ever getting to be an aunt, by older brothertexted me. No words, just a grainy, black and white photograph of an eight week old sprout. This left me on standing at the bus stop, in the rain, on my way to work - crying.

My little nephew will arrive this summer. When he does he can wear this tiniest of Pocket Playsuits by ministrikk.no and a cardigan with matching hat made out of the softest alpaca/silk blend ever.

Size - 0-3 months / Yarn - Baby Alpakka Silk by Drops / Lille Lerke by Dale Garn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar