Dandy Vest

tirsdag 7. januar 2014


BABYVEST
Jeg strikket denne til en liten venn av oss for nesten halvannet år siden. Jeg må innrømme at jeg hadde glemt den litt ut. Men da han satt her i finstasen på nyttårsaften og kjekket seg, var jeg glad for å se at den begynte å bli noe trang under armene. Hans mor og jeg pleier å byttlåne barneklær og gleden var stor da hun sa jeg kunne låne den.

En ordentlig fin passform til en liten dandy løveunge, i tillegg et plagg som tydeligvis varer lenge. Fra nå skal alle nye gutter få vest fra meg!


Størrelse ca 6-12 mnd / Garn - Lanett fra Sandnes Garn

-
BABY VEST
I knitted this for a small friend of ours, about a year and a half ago. I must admit I had forgotten all about it until that same little guy sat on our sofa, all done up, on new years eve. His mother and I exchange baby clothes so I was happy to see it was a bit tight around the arms by now. And even happier when she said I could borrow it.

A really nice fit for a dandy little lion, and clearly a long lasting garment. From now on all baby boys will get one of these from me!


Size 6-12 months / Yarn
- Lanett by Sandnes Garn

2 kommentarer:

  1. Oj, for ein fin blogg du har! Og for ein veldig fin liten vest! No blei eg inspirert!

    SvarSlett