Bjørnebærdrops / Blackberry Candy

onsdag 9. april 2014


BOLERO
Et av de siste prosjektene jeg fikk unnagjort dette året var også min absolutte favoritt. Jeg har hatt denne på strikkelisten min en stund, og hadde nok strikket den for lenge siden hadde jeg visst hvilken fryd det skulle vise seg å være! Jeg har, i motsetning til oppskriften, strikket boleroen i ett stykke. Dette gjør at den faller usedvanlig fint over skuldrene. Et så vakkert mønster kunne jeg simpelthen ikke bryte opp. Min venninne mente det så ut som bjørnebær, og den slenger jeg meg på. Godt nyttår alle sammen!

Mønster med utgangspunkt i Marte Helgetuns "Bursdagsbolero".

Størrelse 4 år / Garn Cotton Glace fra Rowan

-
BOLERO
One of my last projects this year turned out to be my absolute favorite. Had I known this would be so much fun to make I would have made it ages ago. My friend says it looks like blackberries, and I agree. Happy new year, everyone.


Size 4 years / Yarn
Cotton Glace by Rowan

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar