Karslig Gutt / Handsome Boy

mandag 24. mars 2014


BABYVEST
En kort vest som sitter kjempefint over små bollemager. Den har fine detaljer i ryggen som kommer godt til sin rett når bassen sitter krumrygget over lekebilene. Mønsteret er mitt eget, desverre er garnet av typen som tiltrekker seg alt som finnes av støv og nupper.. Aldri igjen.

Str - 1 år / Garn - Mini Duett fra Sandnes Garn
-
BABY VEST
A short handsome vest with fine little details in the back. This is one of my own patterns.

Size - 1 year / Garn -
Mini Duett by Sandnes Garn

3 kommentarer:

  1. Lekkert design. Hvor mange meter trenger du? Min mohair nupper lite. Har strikket barnehagevester til mine fire barnebarn. Det hadde vært kjekt om du du vil prøve mitt kortreiste garn.

    SvarSlett
  2. Tusen takk Ingeeborg. Denne var veldig kjekk å strikke så jeg strikker gjerne én til. MiniDuett har strikkefasthet 27, i tillegg strikket jeg med dobbel tråd. Tror jeg brukte omkring to nøster (100g). Send meg en mail du :)

    SvarSlett
  3. Oi, oi. Denne var fin. Finnes det noen oppskrift på denne eller?
    -Lise

    SvarSlett