Myk Mink / Soft Mink

onsdag 9. april 2014

HALS MED HULLEMØNSTER
Dette er det nærmeste jeg kommer en minkkåpe i mitt liv. Garnet er spunnet av minkpels og den lille krabaten lever fortsatt i beste velgående! Det spesielle garnet har jeg fått av min svigermor. Det inneholder også en diskret tråd av glitter som gjør at det nesten minner om nysnø. Én runde rundt halsen min, eller to omganger rundt Lillemors. 

Garn Pure Mink fra Shakun
-
EYELET PATTERNED NECK WARMER
This is the closest I'll ever get to a mink coat. This yarn is made out of mink fur and the little chap is still alive! My mother-in-law gave me this curious skein. It also contains a subtle tread of glitter which reminds me of snow.

Yarn Pure Mink by Shakun

1 kommentar:

  1. Hei.
    Det var en nydelig hals! =O)
    Jeg har lenge tenkt å strikke meg en slik hals, men har ikke funnet den "rette oppskriften" enda.
    Får jeg spørre om hvor du har funnet oppskriften?

    Mvh
    Ingunn

    SvarSlett